توسط مدیریت کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

تجلیل از معلم پیشکسوت و مولف کتاب “در گذر تاریخ ایران زمین در یاسوج “

مدیر صندوق بازنشستگی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش ها و خدمات محمد دانشفر پیشکسوت فرهنگی و مؤلف کتاب «ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد؛ درگذرتاریخ ایران زمین در یاسوج» تجلیل کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیر صندوق بازنشستگی استان به همراه کارکنان و  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در منزل «محمد قلی دانشفر» معلم تاریخ نگار و مولف کتاب «ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد؛ درگذرتاریخ ایران زمین در یاسوج»، از خدمات ارزشمند این معلم مولف تجلیل کردند.

محمد تقی جلیلی بهابادی، مدیر صندوق بازشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز تاسیس صندوق بازشستگی و ۱۰۰ سالگی آن گفت: تجلیل از بازنشستگان صاحب اثر، مفاخر و مشاهیر بازنشسته در  استان مورد توجه ما قرار دارد.

جلیلی در ادامه از بازنشستگان به عنوان بزرگان و سرمایه های جامعه یاد کرد و گفت: تلاش می کنیم نسبت به ارتقاء سطح معیشت و رفاه بازنشستگان از همه ابزارهای لازم استفاده کنیم.

حمیدرضا واعظی زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز به خدمات مطلوب و ارزنده جامعه بزرگ معلمان اشاره کرد و افزود: معلمان به عنوان قشر هدایت گر و آگاهی بخش جامعه هستند، لذا جامعه موفق جامعه ای است که در آن معلمان از ارزش و منزلت اساسی برخوردار باشند.

واعظی زاده همچنین اظهار داشت: اندوخته واندیشه بازنشستگان عزیز تجربه ارزشمند و ماندگاری است که می تواند راهگشای بسیاری از موانع و مشکلات در دستگاه های اجرایی باشد و برهمین اساس از بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند و موثر هر جامعه یاد می کنند.

دانشفر نیز در این نشست خواستار توجه بیشتر و عمیق تر مسئولان برای مشارکت و نقش آفرینی بیشتر بازنشستگان در ساختار اداری، فرهنگی و اجتماعی کشور و همچنین افزایش سطح رفاه و معیشت بازنشستگان شد.

دراین نشست، از خدمات ارزشمند «محمد قلی دانشفر» معلم پیشکسوت که سال گذشته کتاب چهارجلدی «ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان کوه گیلویه و بویراحمد در گذر تاریخ ایران زمین با تکیه بر تاریخچه قوم رئیس در شهرستان دنا» با تلاش و به قلم وی منتشر شد، با اهدای لوح تقدیر و گل تجلیل شد.