در پیامی صورت گرفت؛

تسلیت سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در پی درگذشت “فرزاد اشرف”

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری درگذشت «فرزاد اشرف» پیشکسوت سازمان برنامه و بودجه و عضو هیات مدیره کانون های بازنشستگان استان تهران را به خانواده وی و جامعه بازنشستگان کشوری تسلیت گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» در این پیام آورده است: خبر درگذشت جناب آقای «فرزاد اشرف» از پیشکسوتان گرانقدر و فرهیخته سازمان برنامه و بودجه و عضو هیات مدیره کانون های بازنشستگان استان تهران موجب تاسف بنده و تمامی همکاران اینجانب شد. آن مرحوم که منش و شخصیت والای او زبانزد بود و احترام بسیار نزد همگان داشت، برای احقاق حقوق بازنشستگان و چاره اندیشی برای برون رفت از مشکلات صندوق بازنشستگی کشوری و جامعه بازنشستگان کشوری از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اینجانب درگذشت جناب آقای اشرف را که افتخار خدمت به ایشان از سال ۱۳۷۴ نصیب صندوق بازنشستگی کشوری شده است، به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم و همچنین جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری به ویژه بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه و کانون های استان تهران، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.

«فرزاد اشرف» متولد تیرماه سال ۱۳۲۴ بود که در اول فروردین ۱۳۴۷ در سازمان برنامه و بودجه کشور مشغول به کار شد و در اسفندماه ۱۳۷۴ به درجه بازنشستگی نائل آمد. او عضو هیات مدیره کانون های بازنشستگان کشوری استان تهران و رئیس کانون بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه بود.