مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد:

از ۱۰ بازنشسته منطقه کوشک استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویر احمد گفت: در جریان برگزاری جشنواره و اردوی جهادی دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در منطقه کوشک استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰نفر از بازنشستگان این منطقه تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد جهادی ضمن دیدار با بازنشستگان منطقه کوشک، به مشکلات و مسائل بازنشستگان این منطقه رسیدگی کرد. 

جلیلی بهابادی با تشریح خدمات صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس صندوق، برنامه های مختلفی درنظر گرفته شده است که در صدر این برنامه ها دیدار و تجلیل از بازنشستگان است.

برهمین اساس، از ۱۰ نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در منطقه کوشک که در جشنواره جهادی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

گفتنی است، مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۲۶ دیماه در اردوی جهادی روستای کوشک حضور یافتند و از نزدیک، مشکلات و مسائل اقشار مختلف مردم منطقه به ویژه بازنشستگان را مورد بررسی قرار دادند.