همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انجام شد؛

تجلیل از دو پیشکسوت ایثارگر در استان مرکزی

برنامه های دهه فجر در استان مرکزی از “شهرستان خمین” زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تجلیل از دو نفر از بازنشستگان شهرستان خمین آغاز شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در اولین روز از دهه فجر، پس از نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل (ره) در شهرستان خمین، به همت صندوق بازنشستگی استان مرکزی و با حضور مسئولین اجرایی شهرستان خمین، از دو تن از بازنشستگان ایثارگر این شهرستان تجلیل شد.

دیدار و تجلیل از خانواده جانباز ۷۰ درصد “حسین مشایخی” بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی با حضور رییس جهاد کشاورزی شهرستان خمین و مسوول امور ایثارگران اداره کل جهاد استان انجام شد.

همچنین دیدار و تجلیل از “عباس ایرانشاهی” جانباز ۴۵ درصد آموزش و پرورش با حضور رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمین ، رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان و تنی چند از مسوولین و بازنشستگان شهرستان انجام شد.

این دو برنامه با هدف تجلیل از مجاهدت‌ها و ایثارگری این عزیزان در ایام دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در راستای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی صورت پذیرفت.

در این دیدارهای صمیمانه، جانبازان گرانقدر به بیان خاطرات دوران جنگ ، مسایل و مشکلات دوران مجروحیت و پس از آن پرداخته و به برخی از فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه در دوران بازنشستگی اشاره کردند.

“صدیقه حسامی” مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی نیز ضمن تبریک دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام از ایثارگران و رشادت‌های آنان در زمان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و نقش اساسی آنان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای نسل حاضر و آینده نام برد و الگو گرفتن از یادگاران دفاع مقدس را گامی در جهت اعتلای ایران اسلامی دانست.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا از دیگر برنامه های آغازین فجر ۴۴ در استان مرکزی بود.