مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان خبر داد:

مشاعره پیشکسوتان خوش ذوق گیلانی در خانه امید رشت

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان از برگزاری شب شعر و مشاعره پیشکسوتان خوش ذوق و ادیب گیلانی در خانه امید شهر رشت خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «سجاد محمدیان» با اعلام این خبر گفت: روز گذشته (یکشنبه ۱۶بهمن ماه) با حضور پرشور بیش از ۳۱ نفر از پیشکسوتان اهل ادب و شعر گیلان «شب شعر و مشاعره» در خانه امید شهر رشت برگزار شد.

محمدیان با بیان اینکه «این برنامه همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و به رسم برنامه های فرهنگی خانه امید رشت برگزار شد» اظهار داشت: در پایان این برنامه مشاعره، به دو نفر از پیشکسوتان گیلگی که در این شب شعر خوش درخشیدند به رسم یادبود هدیه ای اهدا شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان همچنین تصریح کرد: در این ایام مجوز آموزشگاه گردشگری برای فعالیت در خانه امید رودبار نیز صادر شده که علاوه بر فعالیت های حرفه ای حوزه گردشگری امکان خدمت به بازنشستگان شهرستان و استان را نیز فراهم می کند.

وی همچنین از برگزاری همایش جهاد تبیین با حضور «محمد وحدتی» مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل تابعه استان گیلان خبر داد و افزود: در این همایش، از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی خواسته شد تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین که یک واجب قطعی و فوری است عمل کنند.