با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی انجام شد؛

تجلیل از مفاخر و خانواده شهدای استان قزوین

طی مراسمی که روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت این ایام و یکصدمین سالگرد تاسیس صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق و تعدادی از روسای کانون های بازنشستگی استان قزوین برگزار شد، از تعدادی از مفاخر و خانواده شهدای این استان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قزوین، در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان قزوین، «نعمت اله ترکی» پس از شنیدن سخنان روسای کانون های بازنشستگی و دغدغه های این عزیزان در گزارشی از فعالیت ها و سیاست های جدید صندوق بازنشستگی گفت: درصدد هستیم تا حوزه گردشگری صندوق و خدمات سفر را برای بازنشستگان ارتقا دهیم. به همین مناسبت نیز به دنبال ایجاد یا احداث مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی برای بازنشستگان در استان های توریستی و زیارتی مثل مشهد و کیش هستیم.

ترکی در همین خصوص تصریح کرد: ساخت مرکز اقامتی ۱۰۰واحدی در مشهد مقدس ، تامین ۲۵۰ واحد سوئیت اقامتی در شهرهای شمالی کشور، افزایش وام ضروری، وام ازدواج و همچنین کمک به فراهم شدن تسهیل مسکن، ساخت مجموعه ورزشی در کلیه استان ها و بهبود خدمات فرهنگی و رفاهی از جمله سیاست های مهمی است که پیگیر آن هستیم.

در این مراسم، «صالح سعادتی» مدیر صندوق بازنشستگی استان قزوین نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخچه صندوق بازنشستگی، تاکید کرد: بازنشستگان امروز همان جوانان انقلابی دیروز و حافظان و حامیان امروز انقلاب اسلامی هستند که باید قدر این ظرفیت های گران سنگ را دانست.

در این مراسم که در خانه امید قزوین برگزار شد، ضمن برپایی موسیقی زنده و برنامه طنز و شعر خوانی توسط بازنشستگان منتخب، از خانواده معظم شهدا و تعدادی از مفاخر منتخب در رشته های نویسندگی، خوشنویسی، شعر و هنر، موسیقی، ورزش و همچنین کارآفرینان نمونه، تجلیل و جوایزی به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.

مصطفی افشار نژاد (کارآفرین)، ابراهیم صفاری (نویسنده)، هادی انصاری (استاد ساز، آواز، هنر، شعر و نویسنده)، اسد کریمی (قهرمان ملی دو میدانی)، محمد حسین باغبانی (هنرمند آواز و موسیقی)، سید غلامحسین آقا سیدرضائی (خانواده شهید) و محمد علی بابائی (نویسنده و خانواده شهید) بازنشستگان و پیشکسوتان منتخب در حوزه های مختلف بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.