مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان:

از ۱۲خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان همدان تجلیل شد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پدران و مادران شهدا؛ جانبازان و آزادگان بازنشسته صندوق در مرکز استان همدان و شهرستان های تابعه استان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان همدان، روح اله افشار گفت: شهدا و ایثارگران عزیز مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند و ملت بزرگ ایران قدردان فداکاری ها و از خودگذشتگی های آنان و خانواده معظم این عزیزان هستند.

افشار تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم و برخود می بالیم و افتخار می‌کنیم که از این سرمایه های ارزشمند انقلاب قدردانی کنیم و پاسدار حرمت خون شهدای عزیزمان باشیم.

او افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، سه برنامه ویژه فرهنگی جهت بازنشستگان عزیز و خانواده آنان در خانه های امید همدان، ملایر و نهاوند با حضور مسولان ارشد استانی، شهرستان های مربوطه و روسای کانون های بازنشستگی و جمع کثیری از فرهیختگان استان و شهرستان ها برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان همچنین اظهار داشت: در این مراسم ها در مجموع از ۱۲ خانواده شهدا و ایثارگران استان شامل ۶ خانواده در شهر همدان (۳ نفر پدر شهید و ۳ نفر جانباز)، ۳ خانواده معظم در ملایر( یک مادر شهید، ؛ ۱ نفر جانباز ۷۰ درصد و ۱ نفر آزاده و جانباز ) و تعداد ۳ خانواده نیز در شهرستان نهاوند ( ۱ نفر پدر شهید و ۱ نفر مادر شهید و ۱ نفر آزاده و جانباز ) با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی و تجلیل شد.

افشار در پایان گفت: در این ایام با برپایی مراسمات مختلفی از جمله حضور در گلزار شهدای شهر همدان؛ دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر حاجی بابایی و دکتر فلاحی؛ حضور در منزل خانواده شهدا؛ شعرخوانی با حضور روسای کانونهای بازنشستگی؛ رونمایی از کتاب مجموعه اشعار استاد «اسدالله حیدری» در شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی در خانه امید نهاوند؛ برگزاری کلاس آموزشی طبخ ماهی در خانه امید همدان انجام شد که این ها بخشی از  فعالیت های مدیریت صندوق بازنشستگی استان همدان در این ایام فرخنده است.