درهفتمین روز از فجر انقلاب اسلامی؛

از خانواده ۴شهید و دو ایثارگر دفاع مقدس در زنجان تقدیر شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان گفت: در هفتمین روز از چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و به مناسبت یکصدمین سال تاسیس صندوق بازنشستگی کشوری با ۴خانواده شهید، ایثارگر و جانباز استان زنجان دیدار و از این عزیزان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، «میرهادی موسوی» با بیان این مطلب، افزود: این دیدارها با همراهی مدیر اجرایی خانه امید بازنشستگان زنجان و تعدادی ازروسای کانون های بازنشستگی دستگاه های اجرایی استان انجام شد.

موسوی افزود: در این برنامه، باحضور در منزل شهیدان «ناصراشتری، محمدمسعودپارسا، علیرضا صفری و سیامک منوچهری» از پدران
ومادران شهید تجلیل شد.

موسوی با تاکید بر اینکه «خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند» اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان باتبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مرور خاطرات حضوردر جبهه های جنگ گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است؛ خانواده شهیدان سرمایه های این انقلاب هستند.

موسوی همچنین باتوجه به تقارن دهه مبارک فجر و روز میلاد حضرت علی «ع» و به منظوربزرگداشت روزپدر، باحضور در منزل جانبازان و ایثارگران بازنشسته «علی اوصانلو» و‌ «علی احمدی» با قدردانی از رشادت های آنان باتقدیم لوح و هدیه ای از این عزیزان تقدیر کرد.