مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی:

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم از تجارب ارزشمند هستند

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی تاکید کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم از تجارب ارزشمند هستند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، «مهدی صدراحمدی» به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همراه رئیس کانون بازنشستگان جهاد سازندگی وتعدادی از همکاران صندوق دراستان با حضور در منزل دو نفر از ایثارگران بازنشسته جهادگر با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

صدر احمدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه ای عظیم از تجارب ارزشمند هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهداء وظیفه همگانی است، تصریح کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس در دفاع از دین و کیان کشور، جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و در لبیک به ندای امام راحل(ره) پای از سر نشناخته و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و حماسه های ماندگاری در تاریخ این سرزمین آفریدند.

صدراحمدی افزود: این عزیزان مظهر ایثار و فداکاری هستند و رشادت آنها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی، امنیت، پیشرفت وتوسعه کشور در دوران دفاع مقدس و امنیت و توسعه کنونی را حاصل از خود گذشتگی های ایثارگران و شهیدان دانست و تصریح کرد: اگر هم اکنون حقوق ملت ایران در جهان با قدرت استیفا می شود، بخشی از آن حاصل فداکاری های ایثارگران و شهیدان دفاع مقدس است.

گفتنی است، درپایان این دیدارها مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس از این بزرگواران تقدیر کرد.