مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان:

انقلاب اسلامی سرآغاز جنبش‌های آزادیخواه در سراسرجهان است

به همت مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان و به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، جشن دهه فجر در بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان در جشن دهه فجر که با حضور «فاطمه جراره» رئیس شورای شهر بندرعباس، «اسماعیل بواشه» عضو شورای شهر بندرعباس، «علی خورگوئی» رئیس کانون بازنشستگان استان  «علی ذاکری» رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد؛ ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر، یادآور روزهای پر خاطره و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه «انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشورمان است» گفت: این انقلاب سرآغاز جنبش های آزادیخواه سراسر جهان است.

دوادی افزود: امام خمینی (ره) از بزرگترین پایه گزاران بیداری اسلامی درجهان است؛ امروزه به برکت این انقلاب و شهدا نام و آوازه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک قدرت نه فقط در خاورمیانه بلکه در صحنه های بین المللی و جهانی بعنوان یک انقلاب مردمی می درخشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: امروز ایران عزیز به برکت خون پاک شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تلاش های دولت مردمی و مجلس انقلابی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی توان دیدن پیشرفت و توسعه کشور را ندارند.

دوادی در ادامه گفت: ما در آستانه فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی هستیم و از همه بازنشستگان دعوت بعمل می آورم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند تا نقشه های دشمنان ایران نقش بر آب شود.

فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس نیز در این گردهمایی گفت: دشمن در تلاش است این نظام مقدس را نداشته باشیم و همیشه دنبال ضربه زدن به این نظام بوده و هست.

جراره افزود: یکی از برنامه های که امام خمینی (ره) داشت بحث استقلال جمهوری اسلامی بود که الحمدالله می توانیم ادعا کنیم که کشور جمهوری اسلامی جز کشورهایی است که این استقلال واقعی را دارد.

وی ادامه داد: این استقلال را مدیون رشادت های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

گفتنی است، این مراسم با اجرای برنامه طنز با حضور محمودقلندری، و اجرای ترانه توسط رضا نصیری بازنشسته آموزش‌وپرورشی به پایان رسید.