مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر خبر داد:

پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی بازنشستگان کشوری در ساحل بوشهر

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از برگزاری برنامه پیاده روی و ورزش صبحگاهی بازنشستگان این صندوق در ساحل شهر بوشهر خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، داریوش کشتکار با اعلام این خبر گفت: برنامه پیاده روی بازنشستگان به مسافت دو کیلومتر در ساحل نیلگون خلیج فارس و به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بازنشستگان کشوری برگزار شد.

کشتکار افزود: پس از برنامه پیاده روی، بیش از ۲۰نفر از بازنشستگان حاضر در پارک مادر به ورزش صبحگاهی پرداختند و در پایان ضمن اهدای جوایزی به قید قرعه، از همه شرکت کنندگان با صرف محصولات لبنی شرکت پگاه با عنوان “صبحانه سلامت “پذیرایی شد.

وی همچنین از برگزاری همایشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری بوشهر خبر داد و گفت: نقش تشکل های بازنشستگان در حوزه مشورتی موثر بوده و دستگاه های اجرایی می توانند با تشکیل اتاق های فکر از ظرفیت کانون ها و بازنشستگان فرهیخته استفاده کنند.

کشتکار با اشاره به اینکه در این همایش حداقل ۱۰۰نفر از روسا و اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگان استان بوشهر حضور داشتند تصریح کرد: درسال ۱۴۰۱بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ضروری، ازدواج و حمایت از پایان نامه فرزندان بازنشسته در استان بوشهر پرداخت شده است.

گفتنی است، در ادامه این همایش «علی بازدار» رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بوشهر گزارشی از دیدار اخیر کانون های آموزش و پرورش سراسر کشور با کمیسیون های امور اجتماعی و بودجه مجلس شورای اسلامی به حاضرین ارائه کرد.