با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی انجام شد؛

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی در خانه امید بازنشستگان ارومیه

نخستین جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی و محلی آذربایجان غربی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانه امید بازنشستگان کشوری ارومیه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و اهمور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، «مهدی صدراحمدی» مدیر صندوق بازنشستگی استان، با بیان اینکه «این نخستین جشنواره غذاهای محلی و سنتی و شیرینی پزی است که در خانه امید ارومیه برگزار شده است» گفت: اولین جشنواره غذاهای سنتی و محلی در خانه امید بازنشستگان کشوری ارومیه با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، برگزار شد.

صدراحمدی درباره این جشنواره، گفت: این برنامه به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص ترویج فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی و استفاده خانواده ها از غذاهای سنتی و بهداشتی، پرهیز از غذاهای فست فودی، چرب و روغن های اشباع شده برگزار می شود.

براساس این گزارش، ۱۵ نفر از بازنشستگان وخانواده های این عزیزان وچندین نفر نیز به صورت آزاد با بیش از ۳۰مدل غذای سالم و بهداشتی محلی و انواع شیرینی در این جشنواره شرکت کردند. ضمن اهدای لوح تقدیر و جوایزی به همه شرکت کنندگان، به ۷نفر از برگزیدگان نیز جوایز ارزنده ای اهدا شد.