مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری:

از جانباز بالای ۷۰درصد و از مفاخر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان چهارمحال و بختیاری از «بیژن خدابنده شهرکی» بازنشسته‌ جانباز بالای ۷۰درصد و از مفاخر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان چهارمحال و بختیاری، «منوچهر صفرپور» مدیر صندوق بازنشستگی استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار که به همراه سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری این استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و یکصدمین سالگرد تاسیس صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد، با حضور در منزل «بیژن خدابنده شهرکی» بازنشسته آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و از ایثار گران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مفاخر این استان تجلیل کرد.

صفرپور در این دیدار گفت: جانبازان جان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این قطعا اجری بی‌ پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی افزود: تکریم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های جانبازان و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

در این دیدار، خدابنده شهرکی، جانبازان گرانقدر با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و چگونگی مجروح شدن خود، به برخی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ادبی خود در دوران بازنشستگی اشاره کرد.

گفتنی است، بیژن خدابنده جانباز بالای ۷۰درصد است که از ناحیه جمجمه درسال ۱۳۶۱ و در جریان عملیات رمضان به‌ درجه جانبازی نائل شد.

در پایان این دیدار صمیمانه مدیر صندوق بازنشستگی استان چهارمحال و بختیاری از این بازنشسته و جانباز بالای ۷۰درصد با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.