به همت مدیریت صندوق بازنشستگی اصفهان انجام شد؛

تجلیل از “عباس بهروان” مجری، مفسر و گزارشگر صداوسیمای استان اصفهان

مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان با حضور در منزل استاد «عباس بهروان» نویسنده مطبوعاتی، مجری، مفسر و گزارشگر ورزشی صدا و سیمای استان اصفهان تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، «علیرضا غفراللهی» به همراه جمعی از همکاران مدیریت و رئیس کانون بازنشستگان ورزش و جوانان استان در جریان اجرای طرح تجلیل از مفاخر صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور در منزل  استاد «عباس بهروان» از خدمات و تلاش های این چهره استانی و ملی تجلیل کرد.

غفراللهی در این دیدار با قدردانی از فعالیت های این چهره برجسته ورزشی کشورمان، گفت: طرح تجلیل از مفاخر و مشاهیر صندوق بازنشستگی، فرصت مغتنمی است که صندوق در قالب آن می تواند در حد بضاعت خود از مفاخر جامعه بازنشستگی تقدیر و تجلیل کند.

براساس این گزارش، استاد «عباس بهروان» متولد ۲۰ مهر ۱۳۳۰ در شهر اصفهان و مجری، مفسر و گزارشگر صدا و سیمای استان و کشور و همچنین نویسنده مطبوعات و کارشناس تربیت بدنی و ورزشی است. او از جمله پیشگامان گزارشگری و تفسیر در رسانه های ایران است.

بهروان فعالیت های خود را از دبیری ورزش آغاز کرد و با حضور در اکثر برنامه های ورزشی صدا و سیما و مسابقات داخلی و خارجی در کنار آشنایی و تسلط بی نظیر به ورزش‌های مختلف، صدای قوی و دلنشین، جسارت در اجرا و تسلط در بیان درست کلمات، از او یک چهره برجسته و قابل احترام و اعتنا ساخت. او همچنین فعالیت هایی در حوزه تئاتر داشته است.

استاد بهروان، فعالیتهایی نیز در آموزشگاه های فوتبال و والیبال داشته و مشاور ورزشی باشگاه ذوب آهن و شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. این استاد حوزه ورزش و گویندگی، در سال ۸۱ طی یک تصادف رانندگی در حین ماموریت ورزشی به کما رفت و پس از تلاش فراوان پزشکان به زندگی بازگشت، اما این اتفاق در زندگی حرفه ای وی تاثیرگذار بوده است.

استاد بهروان در سال ۸۹ پس از ۳۵ سال خدمت صادقانه از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بازنشسته شد.