در نشست مشترک بررسی شد؛

همکاری مشترک برای ارتقای سلامت و توسعه ورزش بازنشستگان استان زنجان

مدیریت صندوق بازنشستگی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با هدف ایجاد نشاط و ارتقای سلامت درجامعه بازنشستگان کشوری این استان نشست مشترکی را برگزار کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، «میرهادی موسوی» مدیر صندوق بازنشستگی استان در دیدار با مدیرکل ورزش وجوانان استان زنجان، گفت: باتوجه به برگزاری جشنواره های ورزشی که همه ساله درسطح استانی و‌ کشوری برگزار می شود، لازم است تا سطح همکاری های صندوق و اداره کل ورزش و جوانان توسعه یابد.

وی افزود: هدف ما از این همکاری ها این است که بازنشستگان استان بتوانند بیشتر از گذشته در زمینه های ورزشی فعال باشند.

این مقام مسئول همچنین از اداره کل ورزش وجوانان زنجان خواست تا برای تامین اماکن ورزشی برای بازنشستگان، با این مدیریت همکاری کند.

«ابوالحسن ضرغامی» مدیر اجرایی خانه امید بازنشستگان زنجان نیز با اشاره به اینکه درخانه امید زمینه حضور بازنشستگان در رشته هایی چون تنیس روی میز، دارت و شطرنج وجود دارد از مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان خواست تا از خانه امید زنجان بازدید کند.

«تقی سالک» مسئول کارگروه ورزش صندوق بازنشستگی استان زنجان نیز با قدردانی از همکاری های اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهارداشت: خوشبختانه باتوجه به تعداد قابل توجه تعداد بازنشستگان در استان زنجان، می توان زمینه حضور این عزیزان را در اماکن ورزشی به ویژه سالن دو و میدانی فراهم‌کرد.

سالک گفت: باتوجه به اعزام تیم‌ استان به مسابقات کشوری که قرار است در شیراز برگزار شود، لازم است تا ورزشکاران به ویژه در رشته تیراندازی چند روزی در سالن تربیت بدنی و زیرنظر مربیان حرفه ای تمرین کنند.

در این نشست، مدیرکل ورزش وجوانان استان زنجان نیز بااستقبال از توسعه ورزش بازنشستگان کشوری، پیشنهاد کرد تا تفاهم نامه همکاری دراین زمینه بین دو دستگاه اجرایی منعقد شود تا بتوان بیشتر به جامعه بازنشستگان خدمت کرد.

«جواد بازرگان» تاکید کرد که زمینه های لازم را برای فعالیت بازنشستگان فراهم‌ کند.

وی همچنین همکاری بیشتر انجمن ‌پیشکسوتان استان و مدیریت صندوق بازنشستگی استان را خواستار شد و گفت: لازم است تا بامستندسازی و تهیه فیلم یاد و خاطره قهرمانان پیشکسوت رابرای نسل جوان بازگو‌ کنیم.