با هدف تجلیل از مشاهیر و مفاخر پیشکسوت انجام شد:

تجلیل از ۵۷سال نویسندگی “شجاع‌الدین‌طایفه” پیشکسوت لاهیجانی

از ۵۷ سال تلاش شجاع الدین طایفه در نویسندگی ، روزنامه نگاری و فعالیت های اجتماعی تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، در راستای تجلیل از مفاخر و مشاهیر بازنشسته و به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس صندوق بازنشستگی کشوری از «شجاع الدین طایفه»، فرهیخته لاهیجانی با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان و رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی طی مراسمی تقدیر شد.

«سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان در این دیدار یادآور شد: تجلیل از بازنشستگان فرهیخته وظیفه ذاتی مدیران بوده و این بزرگواران سرمایه های گرانقدری اند که چراغ راه جوانان هستند.

گفتنی است، «شجاع الدین طایفه» متولد ۲۱ اسفند سال ۱۳۲۱ خالق آثار «مجموعه داستانی گریز»، «لاهیجان در نگاهی دیگر»، «مگو که خطاست»، «شکل دیگر خندیدن»، «اغوا شدگی»، «خط های موازی به هم نمیرسند» بوده و از سال ۱۳۴۷ تاکنون بیش از نیم قرن، یک هزار و ۸۰۰ مقاله جدی و طنز در نشریات شهرستانی، استانی و سراسری در زمینه های سیاسی اجتماعی، ادبی و نقد نگاشته است.

وی دارای چهار رساله پژوهشی در زمینه جمعیت و توسعه با تایید هیات داوری دانشگاهی، مقاله نویسی برتر و برگزیده در کنگره شهیدرجایی تهران در سال ۱۳۸۷ را در کارنامه خود دارد.

در پایان این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از تلاش این فرهیخته گرانقدر قدردانی کرد.