مدیر صندوق بازنشستگی استان ایلام:

از جمعی از بانوان قرآنی و بازنشستگان فعال در عرصه شعر و ادب ایلام تجلیل شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان ایلام گفت: از جمعی از بانوان فرهیخته قرآنی و بازنشستگان فعال در عرصه شعر و ادب ایلام در مراسمی تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان ایلام، «سید روح الله عبدالهی» عصر روز سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ همزمان با روز بین المللی زبان مادری با اعلام این خبر گفت: این مراسم در فضایی صمیمی و با حضور جمعی از پیشکسوتان فرهیخته آموزش و پرورش ایلام و تعدادی از مسئولان ادارات استان ایلام برگزار شد و طی آن از بانوان فعال قرآنی بازنشسته و جمعی از شعرا و ادبای بازنشسته ایلامی، تجلیل شد.

عبدالهی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ حرمت نهادن به پیشکسوتان در خانواده ها و ادارات اظهار داشت: بهره مندی از تجارب ارزشمند شما عزیزان در امر تعلیم و تربیت از اهمیت ویژه ای برخودار است که باید در سطح جامعه و خانواده ها ترویج شود. 

گفتنی است، در این برنامه، استاد”سلیمان عباسی” از مفاخر شعر و ادب ایلام، در وصف “ایام بازنشستگی” شعری زیبا به زبان زیبای کردی سرود و در ادامه استاد مظفری از شعرای فرهیخته استان، شعر زیبا و نغز در وصف “مادر” به زبان کردی برای حضار قرائت کرد.