سرپرست دفتر هماهنگی امور استانها:

همکاری بین دستگاهی در استان‌ها باید تقویت شود/ برگزاری اجلاس نماز بازنشستگان در خانه امید یاسوج

اجلاس بازنشستگان کشوری با موضوع ترویج فرهنگ نماز در خانه امید بازنشستگان یاسوج برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، اولین اجلاس بازنشستگان فعال در حوزه نماز با حضور وبیناری سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان در خانه امید بازنشستگان یاسوج برگزار شد.

«مهدیه محمدصادق» سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با این اجلاس ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین برنامه هایی عنوان کرد: بازنشسته ها از اقشار فرهیخته جامعه هستند و همه مدیران صندوق بازنشستگی کشوری برای حل مشکلات این عزیزان تلاش می کنند.

محمدصادق با بیان اینکه «ایجاد تعامل و همکاری بین دستگاهی در استان‌ها باید تقویت شود» گفت: همکاری حجت الاسلام و المسلمین قاسمی مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت صندوق بازنشستگی استان قابل تقدیر است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری همچنین ابراز امیدواری کرد که نتیجه این همکاری، توسعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ نماز و استفاده از بازنشسته های نخبه و فعال در این عرصه باشد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز با بیان اینکه بازنشستگان جز افرادی هستند که نقش پر رنگی در برگزاری برنامه های فرهنگی،مذهبی و قرآنی دارند، افزود: شورای اقامه نماز مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویراحمد با همکاری روسای کانون های بازنشستگی جهت شناسایی این ظرفیت ها در بین بازنشستگان اقدام کرده است تا با برگزاری این اجلاس و هم افزایی، امکان بهره مندی بیشتر از این ظرفیت ها در استان فراهم گردد.

حجه الاسلام و المسلمین قاسمی مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: بازنشستگان افرادی هستند که عمر با برکت خود را صرف تعلیم و تربیت و خدمت و جهاد کرده اند و سرشار از خیر و برکت در اجتماع هستند.

وی تاکید کرد: باید از تجربه ها، توانمندی ها و ظرفیت های آنان در همه ی زمینه ها استفاده شود.

قاسمی همچنین عنوان کرد: ما به دنبال آن هستیم که در حوزه ی ستاد اقامه نماز یک تشکل منسجم بین بازنشستگان کشوری ایجاد کنیم که دارای اساس نامه و فصل نامه و ضوابط باشد.

او هدف اصلی از تشکیل این اجلاس را شناسایی افراد برجسته در حوزه های فرهنگی و مذهبی بین بازنشستگان عنوان کرد تا از ظرفیت های بالای این افراد برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.