مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان تاکید کرد:

ورزش بازنشستگان، بستر امید و ارزش‌آفرین

مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان  از اعزام کاروان ورزشی بازنشستگان کشوری این استان به مسابقات کشوری در شیراز خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،  به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ کاروان ۱۸ نفره ورزشی بازنشستگان استان خوزستان جهت حضور در مسابقات کشوری به شیراز اعزام شد.

“آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان ضمن حضور در مراسم اعزام این کاروان ورزشی در فرودگاه بین المللی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز با ابراز خوشحالی و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در این باره اظهار داشت: ورزش و فعالیت های تندرستی بازنشستگان ارزشمند و یکی از راهبردهای اصلی صندوق در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: ورزش بازنشستگان مهم‌ترین بستر تحقق ساحت تربیت بدنی و سند ایجاد نشاط در جامعه است.

رشادتمند خاطرنشان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری با برنامه‌ریزی در حوزه ورزش و مسابقات قهرمانی به ورزش به‌عنوان یک بستر ارزش‌آفرین می‌نگرد.

وی ادامه داد: براین اساس صندوق استان و انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان خوزستان نیز از تمامی ظرفیت‌های خود و سایر دستگاه های اجرایی بویژه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای تقویت و توسعه کمی و کیفی ورزش بازنشستگان استفاده می‌کند.

گفتنی است، کاروان ورزشی بازنشستگان استان خوزستان جهت شرکت در مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری در هشت رشته داژبال، شطرنج، تنیس روی میز، طناب کشی، پتانک، تیراندازی، دارت و فوتبال دستی که از هشتم اسفندماه به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار خواهد شد با سایر ورزشکاران بازنشسته سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.