در چهارمین جشنواره سراسری بازنشستگان کشوری؛ 

بیش از ۴۵۰ ورزشکار پیشکسوت سه‌شنبه در شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند

چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری فردا (سه شنبه) با حضور ۴۵۰ ورزشکار زن و مرد از سراسر ایران به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،  چهارمین جشنواره سراسری ورزش بازنشستگان کشوری از صبح فردا (سه شنبه نهم اسفند ماه) به میزبانی شهر شیراز و با حضور گروه های مختلف ورزشی بازنشستگان کشوری در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که مسابقات کشوری بازنشستگان بنا به درخواست تعدادی از کانون‌های بازنشستگی و با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تهران به سایر استان‌ها منتقل و  مدیریت صندوق بازنشستگی استان فارس و شهر شیراز میزبانی این دوره را برعهده گرفته‌ است.

گروه های مختلف ورزشی از ۳۰ استان کشور شامل بازنشستگان قهرمان در مسابقات استانی طی روز گذشته (یکشنبه) و امروز در شهر شیراز گردهم آمده اند تا برای تعیین قهرمانان ملی در چهارمین دوره این مسابقات با یکدیگر رقابت کنند.

قرار است پیشکسوتان ورزشکار در دو گروه آقایان و بانوان از صبح فردا(سه‌شنبه) در هشت رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، داژبال، پتانک، طناب کشی و فوتبال دستی باهم رقابت کنند.

مسابقات ورزشی آقایان در نوبت صبح و مسابقات بانوان در نوبت بعدازظهر انجام خواهد شد.

براساس اعلام قبلی، قرار است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری عصر روز چهارشنبه (۱۰ اسفندماه) در شیراز و باحضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران این صندوق و مقامات استان فارس برگزار شود.