در جریان کاپ تایلند 2023 ثبت شد؛

درخشش بانوان بازنشسته هرمزگانی در مسابقات دو ومیدانی پیشکسوتان آسیا

بانوان بازنشسته هرمزگانی در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا و در جریان برگزاری کاپ تایلند ۲۰۲۳ مقام نخست رقابت‌های گروهی را کسب کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، “محسن دوادی” مدیر این استان ضمن اعلام این خبر، در پیامی درخشش و افتخار آفرینی بازنشستگان هرمزگانی را در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا کاپ تایلند۲۰۲۳ و کسب مقام اول مسابقات گروهی به جامعه ورزشی بازنشستگان و فرهیختگان استان هرمزگان و سراسر کشور تبریک گفت.

دوادی در این پیام، کسب مقام اول مسابقات گروهی بازنشستگان را افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی، استان هرمزگان و صندوق بازنشستگی کشوری دانست و از تلاش تک تک ورزشکاران غرورآفرین که با حضور در میادین بین المللی پرچم خوش رنگ کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در این پیام تبریک عنوان کرد: فتح قله های افتخار برای مردان و زنان ایران اسلامی در هر سن و سالی دور از دسترس نیست و بانوان بازنشسته استان بدرستی این امر را اثبات کردند.

دوادی حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی را از ورزش بازنشستگان و پیشکسوتان خواستار شد.

گفتنی است «نسرین بارانی» در بخش دو سرعت ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، «فاطمه رضوانی»، «مریم قاسمی» و «عذرا فلاحت» در بخش پرتاب نیزه و دیسک از افتخار آفرینان این دوره از مسابقات بودند.