سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه:

از پیشکسوت ورزشی کرمانشاه تجلیل شد

سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ مشاهیر و پیشکسوتان کشوری از «نادر تقی زاده» پیشکسوت ورزشی کرمانشاه تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، «محمد احمدی» در این رابطه اظهارداشت: از نادر تقی زاده یکی بازنشستگان فرهیخته کرمانشاهی که در حوزه ورزشی برای استان و کشور افتخار آفریده‌اند، بر حسب وظیفه تقدیر شد.

احمدی همچنین تصریح کرد: جامعه امروز موظف است از دانش و خدمات ارزشمند این پیشکسوتان که گنجینه و سرمایه ملی و استانی هستند قدردانی کند که این امر در صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک وظیفه درحال انجام است.

سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه در خصوص ویژگی های این پیشکسوت ورزشی اظهار داشت: آقای «نادر تقی زاده» پیشکسوت ورزشی و بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و متولد ۱۳۱۷ است که از داوران بنام در رشته های مختلف از جمله دو میدانی، بسکتبال، والیبال، شنا و نجات غریق استان است.

به گفته وی، استاد تقی زاده چندین مدال استانی، برای استان و به ارمغان آورده و هم اکنون نیز رئیس کانون بازنشستگان ورزش و جوانان، مشاور عالی هیات کشتی استان و نائب رئیس هیات کشتی شهرستان کرمانشاه هستند.