مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان:

مدیران هرمزگان از ورزش پتانک بازنشستگان حمایت کنند

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با تجلیل از مقام قهرمانی تیم پتانک بانوان این استان در رقابت های چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری از مسئولان این استان خواست تا زمین مناسب و استانداردی را برای ورزش پتانک بازنشستگان هرمزگانی فراهم کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» در دیدار با ورزشکاران بازنشسته هرمزگانی حاضر در چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان، ضمن تبریک و آروزی موفقیت برای تک تک ورزشکاران اعزامی به این جشنواره ورزشی گفت: قهرمانی تیم پتانک بانوان بازنشسته در این رقابت ها باعث افتخار برای جامعه ورزشی استان و بازنشستگان است.

دوادی افزود: با توجه به استقبال بازنشستگان و ظرفیت های بسیار خوبی که در استان هرمزگان وجود دارد از شورای شهر و شهرداری بندرعباس درخواست می‌کنم برای ورزش پتانک بازنشستگان زمین استاندارد در اختیار بازنشستگان قرار دهند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در سطح کشور باشیم.

وی، نقش ورزش را در سلامتی بازنشستگان تأثیر گذار دانست و گفت: ورزشکاران استان هرمزگان در بسیاری از زمینه‌های ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند که این امر با حمایت مسئولان استانی قطعا محقق خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی مناسب، این استان بتواند در سال آینده میزبانی برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان را بر عهده‌ بگیرد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ۴۷۷ ورزشکار زن و مرد پیشکسوت از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که از استان هرمزگان ۲۱ نفر ورزشکار در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، دارت، فوتبال دستی، داژبال، پتانگ و تیراندازی با تفنگ بادی حضور داشتند.

در پایان از مدال آوران رشته پتانک خواهران، خانم ها «شهربانو موسایی» و «زینب آدینه زاده» با اهدای شاخه گل تجلیل شد.