تجلیل از پژوهشگر فرهیخته مازندران
مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان:

از استاد پیشکسوت دانشگاه اصفهان و مولف کتاب “اقتصاد آموزش و پرورش” تقدیر شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان در دیدار با دکتر «مصطفی عمادزاده» استاد پیشکسوت دانشگاه اصفهان و مولف کتاب های اقتصادی متعدد از جمله “اقتصاد آموزش و پرورش” از این استاد برجسته دانشگاه تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، «علیرضا غفراللهی» به همراه جمعی از همکاران مدیریت صندوق بازنشستگی استان اصفهان و رئیس مجمع کانون های بازنشستگی این استان، با حضور در دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان از دکتر «مصطفی عمادزاده» تجلیل کردند.

در این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت های این استاد پیشکسوت اقتصاد و آمار ایران اظهار داشت: طرح تجلیل از مفاخر و مشاهیر صندوق بازنشستگی کشوری فرصت مغتنمی است تا صندوق بازنشستگی بتواند در حد بضاعت خود از مفاخر جامعه بازنشستگی تقدیر و تجلیل کند.

گفتنی است، «مصطفی عمادزاده» در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. وی پس از کسب مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد توسعه، دکترای اقتصاد خود را در فرانسه دریافت کرد و سپس به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، مشغول به خدمت شد.

دکتر عمادزاده برای تدریس درس اقتصاد آموزش و پرورش، کتاب ”اقتصاد  آموزش و پرورش“ را تالیف کرد که در سال ۶۹ برای اولین بار منتشر شد و مورد استقبال فراوان جامعه علمی قرار گرفت. این کتاب یکی از کتاب های درسی ایران اسلامی محسوب می شود که تاکنون ۳۵ بار تجدید چاپ شده است.

از دیگر آثار استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان که تعدادی از آن ها در دوران بازنشستگی به چاپ رسیده است می توان به  آثاری چون ”سلامتی و رشد اقتصادی“، ”رشد اقتصادی، نظریه ها و راهبردها“ ، ”یادگیری مادام العمر در اقتصاد دانش محور“، ”جوامع دانش محور“، ”اقتصاد آموزش“ اشاره کرد.

دکتر عمادزاده در سال ۸۹ پس از ۳۱ سال و اندی خدمت صادقانه از دانشگاه اصفهان بازنشسته شد.