مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی:

حال و هوای پیشکسوتان ورزشکار به جوانان انگیزه و امید می‌دهد

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی در دیدار با بازنشستگان ورزشکار این استان گفت: حال و هوای بازنشستگان ورزشکار به جوانان نیز انگیزه و امید به زندگی می‌دهد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، مهدی صدر احمدی در دیدار با ورزشکاران بازنشسته این استان که در مسابقات چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در شیراز، مقام دوم را کسب‌ کردند، اظهارداشت: بسیاری از افراد وقتی که سن آن ها رو به افزایش می‌رود خانه نشنین می شوند، اما ورزش می‌تواند به افزایش روابط اجتماعی در بسیاری از بازنشستگان و افراد با سنین بالا منجر شود.

وی با بیان اینکه “دوستی های جدید در جریان ورزش به بازنشستگان انگیزه می دهد” گفت: حس وحال بازنشستگان می تواند به جوان ها انگیزه و امید به زندگی ببخشد.

صدراحمدی در این دیدار که در محل خانه امید بازنشستگان ارومیه انجام شد، با اشاره به اینکه بسیاری از افراد بر این باورند که در دوران سالمندی تنها کاری که می‌توانند انجام دهند استراحت و نهایتا بازی با نوه‌هایشان است، گفت: اما برای اینکه بتوانند امید به زندگی را در خود افزایش دهند و آنرا به اطرافیان نیز منتقل کنند، لازم است کمی روی سلامت جسم و روح خود کار کرده و برنامه‌ریزی کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: هدف ازاجرای این جشنواره قطعا مدال آوری نبوده بلکه یکی از اهداف اصلی آن ایجاد شور و نشاط در جامعه بازنشستگان است.

صدراحمدی با قدردانی از بازنشستگان اعزامی به مسابقات ملی در شهر شیراز گفت: خدا را شکر می کنیم که بازنشستگان عزیز ما دراین مسابقات توانستند با دست پر برگردند و مقام دوم را کسب کنند.

گفتنی است که ۹ورزشکار از استان آذربایجان غربی در این جشنواره شرکت کردند که “سیروس وحید” بازنشسته اداره کل ورزش وجوانان استان در تنیس روی میز مقام اول و “حسین نیازی” بازنشسته آموزش وپرورش شهرستان سلماس نیز درشته دارت مقام دوم و “علی آقای استاد احمدی” بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان درشته تفنگ بادی مقام دوم را کسب‌ کردند.