مدیر صندوق بازنشستگی استان قم خبر داد:

تجلیل از ۶ تن از مفاخر و مشاهیر استان قم

به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس صندوق بازنشستگی کشوری از مفاخر و مشاهیر استان با حضور مدیریت صندوق استان، معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس ناحیه تابعه، معاونت پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و روسای کانون های بازنشستگی تقدیر و تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، در این دیدار ها شش نفر از بازنشستگان گرانقدر که در زمان اشتغال و نیز در دوران بازنشستگی از افتخارات دستگاه اجرائی و استان بوده و هستند با اهدای لوح و هدیه ای نفیس مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، «محمدحسین رازقی» بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش؛ استاد ممتاز خوشنویسی با سابقه بیش از سه دهه تدریس خط و مفتخر به دریافت مدرک درجه ۴ هنری (معادل دکترا)، «محمود معین مهر» بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش؛ مولف و نویسنده مقالات و کتب تربیتی و خانوادگی مانند کتاب دوجلدی سبز زندگی، والدین کارآمد و عضو شورای تحقیقات آموزش و پرورش و خانم «فاطمه فضلی سروستانی» بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش؛ که با وجود محدودیت های جسمی چون کم شنوایی و مشکل حرکتی چندین دوره مدیر برتر آموزش و پرورش استان هستند. ایشان همچنین مولف جزوات قرآنی ، برگزاری دوره های آموزشی قرآنی ، حامی مادی و معونی خانه امید بانوان استان و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان و بیش از ۲۰ دوره مسابقه کتابخانی را در کارنامه خود دارد.

«یحیی میرشاه ولایتی» بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی نیز که راه اندازی بیمارستان خیریه ولیعصر(عج) در استان قم و فعالیت به عنوان مشاور مدیرعامل بیمارستان مذکور تاکنون را با وجود کهولت سن درکارنامه خود دارند. ایشان بازنشسته نمونه در سطح وزارت بهداشت در سال ۱۳۸۳ بودند که موفق به دریافت لوح تقدیر از وزیر بهداشت وقت شدند.

«حسین زین العابدین مشرف» بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی؛ راه اندازی و مدیریت بیمارستان خیریه حضرت معصومه (س)، راه اندازی و مدیریت مرکز جراحی چشم نگاه شاهد و مدیریت افتخاری درمانگاه خیریه امیرالمومنین، عضو افتخاری هیأت امنای چندین درمانگاه خیریه و مدیر افتخاری انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان و عضو افتخاری کمیته بیماریهای خاص استان و مدیریت مراکز درمانی و بهداشتی دیگر را برعهد دارند.

در نهایت، «عباس رضایی استخروئیه» بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی که رزمنده و جانباز ۵۰ درصد و بیش از ۷ سال اسارت را در پیشینه خود دارند. ایشان نیز کارمند نمونه جهاد کشاوزی استان قم هستند.