مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان:

از بانوی ورزشکار استان گیلان و دارنده ۳مدال طلای جشنواره ورزشی بازنشستگان تجلیل شد

در مراسمی از «مفرح دلچه ای» بازنشسته ورزشکار و دارنده سه مدال طلا در رشته تنیس روی میز در جشنواره های ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» مدیر صندوق گیلان به همراه جمعی از روسای کانون های بازنشستگان کشوری استان گیلان در مراسمی از سرکار خانم «مفرح دلچه ای» بازنشسته ورزشکار رشته تنیس روی میز تجلیل کرد.

«سجاد محمدیان» ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خانم دلچه ای، بیان کرد: افتخار آفرینی در عرصه ورزش در دوران بازنشستگی نشان از طراوت و شادابی بعد از دوران اشتغال است که این روحیه قابل تقدیر، باید در جامعه بازنشستگان عزیز نمود بیشتری پیدا کند.

به گفته محمدیان، خانم «مفرح دلچه ای» در دوران بازنشستگی سه مدال طلا در جشنواره های ورزشی بازنشستگان کشوری در سال های ۹۶ و ۹۷ در تهران و سال ۱۴۰۱ در شیراز را از آن خود کرده و در سایر مسابقات دوران اشتغال و پس از آن نیز ۱۸ مدال رنگین را در کارنامه ورزشی خود دارد.

گفتنی است، مربی سطح بین المللی فدراسیون تنیس روی میز کشور، داور درجه دو فدراسیون تنیس روی میز، نائب رییس هیئت تنیس روی میز استان گیلان، مربی نونهالان، نوجوانان و آزاد بزرگسالان تنیس روی میز بانوان، مربی مسابقات قهرمانی مدارس کشور، مربی کارکنان صدا و سیمای مرکز استان گیلان، مربی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و عضویت کمیته پیشکسوتان هیئت تنیس روی میز استان گیلان در کارنامه ورزشی ایشان به چشم می خورد.

در پایان این مراسم، سرکار خانم «مفرح دلچه ای» مدال طلا و تندیسی از جشنواره ورزشی را به موزه صندوق بازنشستگی کشوری اهدا کرد. مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان نیز با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه ای به رسم یادبود از ایشان تجلیل کرد.