با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان مازندران انجام شد:

تجلیل از دو تن از اساتید و مفاخر علمی و فرهنگی استان مازندران

در مراسمی با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان مازندران و تعدادی از روسای کانون های بازنشستگی استان از «حسن گل بابازاده درزی» استاد برجسته دانشگاه و پژوهشگر و «عسکری آقاجانیان میری» استاد برجسته دانشگاه های استان مازندران و پژوهشگر حوزه فرهنگ، موسیقی و هنر استان مازندران تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مازندران، در ادامه اجرای طرح گرامیداشت مفاخر  و مشاهیر بازنشسته کشوری استان مازندران، از استاد «حسن گل بابازاده درزی» استاد برجسته دانشگاه و پژوهشگر حوزه تاریخ و فلسفه و جهان بینی با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان و رؤسای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بابل تجلیل شد.

در این دیدار «رضا جعفری» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران ضمن تکریم و تقدیر از زحمات و قلم این استاد پیشکسوت، گفت: افتخار داریم چنین سرمایه هایی در استان مازندران حضور دارند.

وی استاد گل بابازاده، خواست تا در جهت رصد و تحلیل علمی نیازها و مشکلات جامعه بازنشستگی از قلم، قدم، فکر و اندیشه رفیع و نگارش و تحلیل ایشان در قالب اثری ماندگار استفاده شود.

استاد «حسن گل بابازاده درزی» دارای تالیف آثار ارزشمند و کتب فراوان همچون کویرلوت، زمین سوخته یا سرمایه ملی، من در هند ایران را دیدم و همچنین تالیف و چاپ مقالات متعددی در مجلات استانی و کشوری در این عرصه است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان مازندران در مراسم دیگری از استاد «آقاجانیان میری» محقق و مدرس فرهیخته استان مازندران تجلیل کرد.

این مراسم که همزمان با روز بزرگداشت پروین اعتصامی و با حضور رؤسای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بابل انجام شد از آقای «عسکری آقاجانیان میری» استاد برجسته دانشگاه های استان مازندران و پژوهشگر حوزه فرهنگ، موسیقی و هنر تقدیر شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران ضمن قدردانی و تجلیل و تکریم از مقام شامخ بازنشستگان و پیشکسوتان این صندوق، افزود: از استاد گرانقدر درخواست داریم با عنایت به تجربیات ارزنده در حیطه هنر و موسیقی بدلیل کثرت مشکلات دوران بازنشستگی در موضوعات سلامت سالمندی و هنر و موسیقی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در خانه امید بازنشستگان افتخار حضور و همراهی داشته باشیم.

استاد آقاجانیان میری، دارای مدرک دکتری موسیقی از دانشگاه باکو و دانشکده معماری و هنر اصفهان است. تشکیل و تاسیس اولین آموزشگاه آزاد موسیقی فرهنگ خانه استان، از سال ۱۳۷۲ تاکنون بعنوان کارشناس و داور و عضو شورای موسیقی صدای و سیمای استان،از جمله تلاش های ارزشمند ایشان در این عرصه بوده است.