سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد/ اصلاح و توسعه بیمه درمانی بازنشستگان، اولویت سال۱۴۰۲

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و پرسنل مدیریت استان دیدار و از هتل ایرانگردی و جهانگردی یاسوج و خانه امید یاسوج بازدید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، «مسعود خواست خدایی» در نشست با کارکنان مدیریت این استان با اشاره به ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، بر لزوم شناسایی اماکن و سالن های ورزشی استان برای انعقاد تفاهم نامه با هدف بهره مندی بازنشستگان از این امکانات تاکید کرد.

وی با اشاره به بیمه درمانی بازنشستگان گفت: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان در حال اصلاح است و تلاش می کنیم شرایط مناسبی را نسبت به سال گذشته ایجاد کنیم.

«محمد تقی جلیلی بهابادی»، مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان، مطالبات بازنشستگان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی را مطرح کرد.

جلیلی بهابادی از جمله مشکلات حوزه بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان به عدم قرارداد شرکت طرف قرارداد بیمه تکمیلی با برخی داروخانه ها، کلینیک ها و آزمایشگاه ها و همچنین سقف پرداخت برخی از خدمات بیمه تکمیلی اشاره و ابراز امیدواری کرد تا اعتبارات لازم برای تجهیز خانه های امید بازنشستگان استان به امکانات ورزشی و همچنین خدمات پزشکی فراهم شود.

آمادگی استانداری برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی در ادامه این سفر و در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری مستمر برای توسعه مراکز طرف قرارداد با شرکت مجری بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در استان اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با تاکید بر لزوم حفظ منزلت بازنشستگان و تلاش مجموعه استانداری برای رفع مشکلات ایشان، ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، نفت، گاز و پتروشیمی را برشمرد و برای تسهیل در سرمایه گذاری در این امور اعلام آمادگی کرد.

لزوم جذب گردشگران استانی و به‌سازی خانه امید

خواست خدایی در این سفر، ضمن بازدید از هتل ایرانگردی و جهانگردی یاسوج بر لزوم بازسازی و نوسازی امکانات هتل و ضرورت فعال کردن ظرفیت رستوان آن تاکید کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی همچنین خواستار پیگیری برای جذب گردشگران از استان‌های همجوار و پیگیری برای برگزاری جشنواره های محلی در استان شد.

در پایان این سفر، خواست خدایی از خانه امید یاسوج بازدید کرد و با توجه به فرسودگی ساختمان آن، بر لزوم بازسازی و به‌سازی فضاهای خانه امید یاسوج تاکید و خواستار نوسازی برخی از تجهیزات و استقرار تجهیزات ورزشی و کاربری بهینه فضاهای خانه امید برای بازنشستگان شد.