اطلاعیه؛

مسابقات رالی بازنشستگان کشوری در ۶ استان کشور برگزار می‌شود

اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی اعلام کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم، در راستای ارتقای فرآیندهای انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران رالی گردشگری-خانوادگی سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور و با هماهنگی مدیریت های استانی برگزار نماید.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: فاز نخست رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری از تاریخ شروع رالی از تاریخ ۹ لغایت ۱۴ اردیبهشت به ترتیب در ۶ استان همدان، بوشهر، هرمزگان، مازندران، گیلان و کردستان بصورت استانی در مسیرهای تعیین شده خواهد بود.

مسابقات رالی گردشگری خانوادگی یک روزه و بدون اقامت می باشد.

با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با بازنشستگانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

این رویداد فرهنگی ورزشی به هیچ وجه مسابقه سرعت نبوده و بصورت «نقشه خوانی» و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد و در پایان شرکت کنندگانی که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی مسیر درست را پیمودند به عنوان برندگان رالی معرفی خواهند شد.

نفرات برتر این رویداد جذاب فرهنگی ورزشی به مسابقات منطقه ای و کشوری راه خواهند یافت.

علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر می توانند با دفتر مدیریت صندوق بازنشستگی استان ها تماس حاصل فرمایند.