سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی:

خدمت‌رسانی به بازنشستگان کشوری در سطح استان‌ها تسریع می‌شود

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز زیرپوشش صندوق در سطح استان‌ها تسریع خواهدشد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «مهدیه محمدصادق» سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین نشست کارگروه استان‌های منطقه جنوب کشور که به میزبانی استان بوشهر برگزار شد با طرح این موضوع گفت: با واگذاری بخشی از اختیارات حوزه ستاد صندوق به ویژه در حوزه‌ های فنی و سیستم‌ها به مدیریت های استانی، در سطح استان‌ها خدمت رسانی به بازنشستگان تسریع خواهد شد.

وی گفت: نظر و تاکید مدیرعامل صندوق بر تسهیل خدمت رسانی به بازنشستگان و تفویض اختیار از سطح ستادی به مدیریت های استانی است تا از ظرفیت های استان ها بیش از گذشته استفاده شود.

در این نشست که باحضور مدیران استانی بوشهر، فارس، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار شد مسائل و مشکلات مدیریت های استانی در بخش‌های مختلف از جمله درآمد و هزینه، فنی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، سیستم‌ها و روابط عمومی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جریان این نشست، مقرر شد پیشنهادهای لازم‌ از سوی مدیریت های استانی حاضر در نشست، جهت‌ رفع مشکلات و تفویض اختیارات در حوزه‌ های مورد نظر به ستاد صندوق بازنشستگی کشوری ارائه شود.

گفتنی است، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و با هدف تسریع و تسهیل خدمات رسانی به بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش این صندوق، مدیریت های ۳۱گانه در قالب شش منطقه، دسته بندی و مسائل و مشکلات را به صورت منطقه ای رسیدگی و حل و فصل نمایند.