در آستانه روز معلم؛

مراسم جشن تکریم دانایی و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه بیرجند برگزار شد

همزمان با فرارسیدن گرامیداشت روز معلم مراسم جشن تکریم دانایی در دانشگاه بیرجند برگزار و از بازنشستگان این دانشگاه تقدیر شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت خراسان جنوبی، «محمد باقری نژاد» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی در این مراسم که با حضور ۵۰۰نفر از بازنشستگان و خانواده هایشان و همچنین تعدادی از مسئولان استان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان دانشگاه بیرجند ابراز امیدواری کرد که فرهنگ قدرشناسی از پیشکسوتان در بین دستگاه های اجرایی بیش از پیش گسترش یابد.

باقری نژاد با تاکید بر اهمیت حفظ جایگاه کانون های بازنشستگان در دستگاه های اجرایی از فعالیت های مستمر کانون بازنشستگان دانشگاه بیرجند قدردانی کرد و افزود: به همت کانون های بازنشستگی و حمایت های صندوق بازنشستگی صدای بازنشستگان امروز به خوبی شنیده می شود.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بهبود اوضاع بازنشستگان است.

باقری نژاد همچنین اظهار داشت: بهبود وضعیت خدمات درمانی بازنشستگان یکی از اولویت های صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری است. به طور قطع با اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری بخش مهمی از دغدغه های بازنشستگان عزیز رفع خواهد شد و صندوق بازنشستگی در این راستا تلاش می کند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی در پاسخ به سوال یکی از بازنشستگان حاضر در مراسم درخصوص «سفرهای سیاحتی و زیارتی» گفت: با توجه به اهمیت موضوع سفر در بین بازنشستگان تلاش های جدی در صندوق صورت گرفته که امیدوارم به زودی شاهد برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی خصوصا تورهای عتبات باشیم.

در پایان این مراسم، از ۴۸ نفر از بازنشستگان دانشگاه بیرجند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.