با حضور 50 بازنشسته و به مناسبت روز خلیج فارس؛

مسابقات رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر برگزار شد

رالی خانوادگی بازنشستگان کشوری استان بوشهر به مناسبت روز خلیج فارس و با هدف ایجاد شور و نشاط در میان بازنشستگان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «داریوش کشتکار» مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس رالی خانوادگی بازنشستگان در شهر بوشهر با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد و امیدواریم بتوانیم با ادامه با برنامه های فرهنگی و ورزشی خوبی که تدارک دیده می شود، شور و نشاط را در بین بازنشستگان عزیز ایجاد کنیم.

وی مبدا رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر را میدان المپیک شهر بوشهر اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان پس از یک دور قمری در این شهر باز هم به میدان المپیک به عنوان مقصد رسیدند. این مسابقه بر اساس دو فاکتور سرعت و زمان برگزار شد و شرایط خاصی هم نداشت و بازنشستگان عزیزمان با یک ماشین ساده شهری که داشتند، در این مسابقه حضور یافتند.

کشتکار اظهارداشت: باوجود کمترین امکانات در استان بوشهر، اسفندماه پارسال نفرات برتر جشنواره ورزشی استان، به مسابقات کشوری در شهر شیراز اعزام شدند و خوشبختانه موفق به کسب مقام چهارم در سطح کشور شدند.

به گفته وی، قهرمانی در ورزش داژبال بانوان، نائب قهرمانی در رشته شطرنج آقایان و رتبه سوم طناب کشی بانوان از جمله موفقیت‌های تیم اعزامی از استان بوشهر بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با فراهم کردن امکانات لازم و با همکاری هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، بتوانیم بازنشستگان بیشتری را تشویق به حضور در برنامه‌های ورزشی به ویژه پنجمین دوره مسابقات ورزشی نماییم.

کشتکار از بازنشستگان خواست تا با مراجعه به سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین جشنواره ورزشی که ثبت نام آن از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه نیز ادامه دارد، در رشته‌ های ورزشی مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

وی تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان را خرداد تا شهریور ماه اعلام کرد.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «در استان بوشهر تعداد بازنشستگان کشوری بیش از ۱۸ هزار نفر است» افزود: بیشترین جمعیت بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش با بیش از ۱۲ هزار نفر است و بدنبال آن بازنشستگان علوم پزشکی است که ۲هزار نفر هستند.