در جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت فنی صندوق مطرح شد:

همۀ تلاشمان را برای کسب رضایت بازنشستگان به کار می‌گیریم/ از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به بازنشستگان بهره‌گیری می‌کنیم/ به دنبال اصلاح ساختار صندوق به کمک متخصصان دانشگاهی هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در آیین تودیع و معارفۀ سرپرست معاونت امور فنی این صندوق، با تأکید بر اهمیت این حوزه گفت: حوزۀ معاونت فنی به‌دلیل محاسبۀ احکام بازنشستگی، ایثارگری و … از حساس‌ترین حوزه‌های صندوق محسوب می‌شود و باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا با تلاش همکاران این حوزه رضایت خاطر بازنشستگان فراهم گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی کرمی‌پور در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رضا مسلمی گفت: ایشان در دوران حساسی سرپرستی معاونت فنی را بر عهده گرفتند و با حضور خود جوّ آرامی را در مجموعۀ صندوق حاکم کردند.

او ادامه داد: همان‌طور که تأخیر در اجرای احکام باعث نارضایتی بازنشستگان می‌شود، انجام به‌موقع این امر هم رضایتمندی بازنشستگان را به‌دنبال دارد و آقای مسلمی و همکارانشان توانستند احکام افزایش حقوق بازنشستگان را در فروردین‌ماه سال جاری محاسبه و اعمال کنند که جای تشکر دارد.

کرمی‌پور در بخش دیگری از سخنانش ضمن معرفی رضا فیضی‌نژاد به سمت سرپرستی معاونت امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: ایشان از مجموعۀ صندوق هستند و سابقۀ مدیریت در استان‌های لرستان، ایلام، خراسان شمالی و خراسان رضوی را دارند و با توجه به تخصصشان در حوزۀ فنی انشاءالله بتوانند در مسیر بهبود فرایندهای معاونت فنی گام بردارند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش حداکثری برای تأمین رضایت بازنشستگان، افزود: باید با تعامل با دولت و مجلس درخصوص اصلاح یا وضع قوانین بلندمدت برای حل مشکلات بازنشستگان اقدام شود.

او افزود: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، بخشنامه‌ها یا دستورالعمل‌هایی را که نیازمند اصلاح هستند بازبینی کنیم و قوانین نیازمندِ به‌روزرسانی را در راستای رفاه حال بازنشستگان عزیز روزآمد کنیم.

اصلاح علمی ساختار به کمک متخصصان دانشگاهی

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه صندوق همۀ تلاش خود را برای تقویت در حوزۀ منابع انسانی و نیروی انسانی هم به کار می‌گیرد، گفت: پیگیر اصلاح و ارتقای ساختار سازمان، به‌ویژه در حوزۀ فنی و اقتصادی، هستیم.

وی با اشاره به مذاکراتی که با گروهی از متخصصان دانشگاهی شده است، افزود: به کمک این تیم قرار است مسائل منابع انسانی صندوق آسیب‌شناسی شود تا با رفع آسیب‌های موجود بتوانیم به بهترین شکل به جامعۀ عزیز بازنشستگان این صندوق خدمت کنیم.