به مناسبت بزرگداشت هفته معلم انجام شد؛

سفر یک روزه ۴۳ بازنشسته فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به شهر سی‌سخت

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و با همکاری صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد،خانه امید یاسوج و اداره کل آموزش و پرورش استان ۴۳ نفر از بازنشستگان فرهنگی این استان به شهر سی سخت سفر کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت کهگیلویه و بویراحمد، «محمدتقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: در این سفر یک روزه که بازنشستگان از یاسوج به مقصد سی سخت حرکت کردند، بازنشستگان فرهنگی از دو منطقه گردشگری سی سخت یعنی «چشمه میشی» و «کوه گل» دیدن کردند.

جلیلی بهابادی ضمن تبریک هفته بزرگداشت معلم بیان کرد: فرهنگیان افرادی بزرگوار و ارجمندی هستند که استوارانه و از دیرباز بر خط مقدم نجات انسان از تاریک خانه جهل ایستاده اند و مجاهدانه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پروش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی می پردازند.

مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر و گردشگری می تواند یکی از بهترین اقدامات در جهت بهبود شرایط جسمی و روحی بازنشستگان باشد و سفر در دوران بازنشستگی باعث افزایش روحیه، کاهش خطر افسردگی و استرس و افزایش عزت و اعتماد به نفس می شود.

وی خاطر نشان کرد: صندوق بازنشستگی استان از سفرهای یک روزه و کم هزینه که باعث نشاط و شادابی بازنشستگان می شود حمایت می کند و در آینده نیز با برنامه ریزی های انجام شده سفرهای یک روزه به مناطق تفریحی و گردشگری استان ادامه خواهد یافت.