به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم؛

رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان گیلانی برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان از برگزاری مسابقات رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان این استان به مناسبت گرامیداشت روز خلیج فارس و هفته معلم با مشارکت ۳۵ بازنشسته خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» با اعلام این خبر گفت: صبح روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان کشوری استان گیلان با شرکت ۳۵ خودرو و با هدف ایجاد نشاط و انگیزه از مبدا رشت به مقصد منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

محمدیان تصریح کرد: این رالی به هیچ وجه مسابقه سرعت نبوده و هر راننده یک نقشه خوان دارد که باید با سرعت مشخصی مسیر تعیین شده را به سمت خط پایان طی نمایند.

به گفته وی، برای برگزاری این مسابقه هماهنگی های لازم با هلال احمر، پلیس راه، پلیس راهور، نیروی انتظامی و آتش نشانی استان صورت گرفته و مجوزات لازم از نهادهای مربوطه دریافت شده است.

گفتنی است، رالی یک روزه بازنشستگان کشوری استان گیلان به میزبانی صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با حضور آقای دکتر مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، آقای دکتر امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، تیم واکنش سریع هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی شروع شد و با برگزاری آیین اختتامیه با حضور آقای دکتر کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر خواست خدایی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، آقای دکتر فرهادی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، آقای دکتر محمد نژاد معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی و سایر مدعوین ادامه یافت.

در آیین اختتامیه این مسابقه از نفرات برتر با اهدای مدال، لوح قهرمانی و هدیه ای به رسم یاد بود تجلیل شد. بازنشستگان و شرکت کنندگان در این مسابقه در پایان از آکواریوم منطقه آزاد انزلی نیز بازدید کردند.