در جریان برگزاری نشست روسای کانون های آموزش و پرورش کشور؛

نرم‌افزار آتیه سازان حافظ برای ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان رونمایی شد

در جریان برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش که با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ رونمایی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این مراسم، «مهدی فرزانه» معاون فنی شرکت آتیه سازان حافظ ضمن معرفی این نرم افزار گفت: این نرم افزار به منظور استفاده راحت و تسهیل دسترسی به خدمت آتیه سازان طراحی شده است تا میزان تردد و حضور مشتریان به خصوص بازنشستگان عزیز را در شعب و نمایندگی های شرکت کاهش دهد.

وی با بیان اینکه «این نرم افزار موبایلی، برای گوشی های اندروید طراحی شده و کاربران گوشی های ios می توانند از نسخه وب سرویس آن استفاده کنند»، گفت: در این نرم افزار ۵ نشانه یا بخش طراحی شده که «مشاهده سوابق درمانی فرد بازنشسته و افراد تحت پوشش»، «جستجوی برخط مراکز درمانی طرف قرارداد» و دسترسی به «نسخ الکترونیک» از جمله این موارد است.

فرزانه یکی از قابلیت های این نرم افزار را اتصال آن به سامانه های وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت و تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای استفاده از این نرم افزار موبایلی باید پس از نصب و راه اندازی، شماره تلفن همراه فرد استفاده کننده ثبت شود تا وارد پنل مدیریتی شده و فرد بتواند از این نرم افزار استفاده کند.

وی تاکید کرد: با استفاده از این نرم افزار، بازنشستگان عزیز در بسیاری از موارد نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی ها و شعب آتیه سازان نخواهند داشت. ضمن اینکه این امکان فراهم شده تا اسناد پزشکی به صورت فایل و عکس از طریق نرم افزار به شرکت ارسال شود که پس از بررسی های کارشناسی، نتایج آن در همین نرم افزار قابل پیگیری خواهد بود.