مشاور وزیر کار در امور ایثارگران در سفر به کرمانشاه:

باید با محبت و سعه صدر با عزیزان بازنشسته برخورد کنیم

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران با حضور در مدیریت صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه، از خواهر شهیده هشت دفاع مقدس و از همکاران این مدیریت تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، در این دیدار که دیروز (سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) در محل مدیریت استان کرمانشاه انجام شد، «مسعود آزادی» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران با تاکید بر لزوم توجه به بازنشستگان، گفت: باید با محبت و سعه صدر با عزیزان بازنشسته برخورد کنیم. خدمت بازنشستگان نیز نوعی ایثار است چون این قشر از جامعه بهترین سالهای عمر خود را صرف خدمت به نظام و مردم کرده اند.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری یکی از بهترین دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی است که با تعداد اندک کارکنان بیشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می کند.

در این نشست، «کاظم نجفی نیا» سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه نیز گفت: تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران از واجبات است و می بایست توجه ویژه ای به این قشر کنیم.

وی اظهار داشت: ما هرچه داریم از شهدا و ایثارگران است و این نظام مدیون خون شهدا است.

نجفی نیا افزود: صندوق بازنشستگی کرمانشاه دارای ۴۱ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر است که خدمات متنوعی به این عزیزان توسط صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می شود.

در پایان این نشست، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران از خانم «الهه جباری» خواهر شهیده «شهلا جباری» از شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل کرد. خانم «شهلا جباری»، دبیر آموزش و پرورش بود که در سن ۲۴ سالگی در شهرستان اسلام آباد غرب سال ۱۳۵۹ بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی عراق به همراه دوفرزند خود به شهادت رسید.