به مناسبت روز جهانی موزه انجام شد؛

بازدید بازنشستگان استان هرمزگان از آثار باستانی و دیدنی‌های جزیره‌های لارک و هرمز

بازنشستگان هرمزگانی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی از آثار باستانی و دیدنی های جزیره لارک و هرمز بازدید کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، روسای کانون بازنشستگان استان و با حضور «احمد مرادی» نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه تعداد ۶۰ نفر از بازنشستگان تحت پوشش این مدیریت از جاذبه های گردشکری جزایر لارک و هرمز دیدن کردند.

«محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، هدف از برگزاری تور بوم گردی جزایر لارک و هرمز را ایجاد نشاط در جامعه بازنشستگان عنوان کرد و گفت: میراث فرهنگی، نشانی از هویت و غرور ملی است و باعث تداوم و غنی سازی فرهنگ یک کشور می شود که حفظ آن وظیفه ای همگانی و همیشگی همه ما است.

وی گفت: این دومین تور بوم گردی جزیره لارک برای بازنشستگان در استان هرمزگان است که با هماهنگی دفتر نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

براساس این گزارش، به مناسبت هفته کتاب‌ و ترویج فرهنگ عمومی کتابخوانی نیز به بازنشستگان حاضر در این تور بوم گردی کتاب هدیه شد. در این تور یک روزه، بازنشستگان از گلزار شهدای جزیزه هرمز، سواحل و جاذبه های گردشگری جزیره لارک و هرمز دیدن کردند.

جزیره لارک در ۳۱ کیلومتری بندرعباس و جزیره هرمز در فاصله ۸ کیلومتری شهر بندرعباس قرار دارند.