در نشست مدیر استان کرمانشاه با مدیران آموزش و پرورش مطرح شد:

۴هزار فرهنگی استان کرمانشاه در مهرماه ۱۴۰۲ بازنشسته می‌شوند

نشست هم‌اندیشی سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه با مدیرکل و تعدادی از معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان در دفتر مدیر کل این اداره برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، در این نشست «کاظم نجفی نیا» سرپرست صندوق بازنشستگی کرمانشاه گفت: صندوق بازنشستگی کرمانشاه بیش از ۴۱ هزار بازنشسته و موظف در سطح استان است که نزدیک به ۷۰ درصد آن را بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش تشکیل داده اند.

وی در ادامه افزود: این مدیریت با وجود تعداد اندک پرسنل خود، حداکثر تلاش را جهت ارائه خدمات مطلوب به عزیزان بازنشسته را بکار گرفته است.

سرپرست صندوق بازنشستگی کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام بازنشستگی برخی از فرهنگیان عزیز و صدور احکام بازنشستگی آنها توسط مدیریت استان، سازمان آموزش و پرورش همکاری های لازم را با این مدیریت جهت تسریع در روند صدور احکام بازنشستگی و عدم تاخیر در پرداخت حقوق عزیزان بازنشسته را داشته باشند.

نجفی نیا در ادامه در خصوص برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان نیز گزارشی ارائه کرد و از این اداره‌کل خواستار همکاری بیشتری در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره ورزشی انجام دهند.

محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز تاکید کرد که این اداره کل حداکثر تلاش خود را جهت ارائه خدمات به بازنشستگان فرهنگی بکار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: پیش بینی می کنیم که در مهرماه سال جاری نزدیک به ۴۰۰۰ بازنشسته فرهنگی داشته باشیم که برای این حجم وسیع از پرونده های بازنشستگی باید تعامل خوبی میان این اداره کل و مدیریت صندوق ایجاد شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم بیشترین بازدهی و عملکرد را داشته باشیم.