در جریان بازدید از پگاه گیلان مطرح شد؛

تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی بر اجرای طرح‌های توسعه و استفاده از مزیت‌های رقابتی در شرکت پگاه گیلان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان گیلان از شرکت های پگاه گیلان و کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران در این استان بازدید و بر لزوم اجرای طرح های توسعه جهت افزایش سودآوری این بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان بازدید از شرکت پگاه گیلان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارگران این شرکت و مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، به مسئولیت برند پگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه اشاره و ابراز امیدواری کرد: شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش مزیت های رقابتی به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت و تولید محصولات دانش بنیان، دست یابند.

در این بازدید، معاونان برنامه ریزی و بهره برداری شرکت پگاه گیلان نیز با ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در زمینه تولید محصولات جدید شرکت و برنامه صادرات، به تشریح اهداف و پروژه های بلندمدت این شرکت در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ پرداختند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران نیز بازدید و در جریان روند تولید این مجموعه در جهت افزایش بهره وری و سودآوری بیشتر، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران نیز گزارشی از روند تولید و مشکلات پیش روی این مجموعه ارائه و برنامه های توسعه محور این شرکت را در راستای سودآوری و بهره برداری از پتانسیل های موجود برشمرد.