در نشست سرپرست اداره کل فرهنگی صندوق بازنشستگی؛

اقدامات فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی برای روسای کانون‌های بازنشستگی خوزستان تشریح شد

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان خوزستان با روسای کانون های بازنشستگی این استان گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، «مسعود خواست خدایی» در این نشست، ضمن پاسخ به سوالات مختلف روسای کانون های بازنشستگی استان خوزستان، بر رسیدگی به مطالبات این عزیزان تاکید کرد.

خواست خدایی با تبیین برنامه ها و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی، در خصوص تفاهم نامه های مختلف از جمله فنی و حرفه ای و همچنین پرداخت وام ضروری بازنشستگان، برگزاری جشنواره های ورزشی و سایر برنامه های مناسبتی برای بازنشستگان، سخنرانی کرد.

در ابتدای این نشست،  «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان نیز گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ صندوق استان ارائه کرد و به بیان خدمات و فعالیت های صندوق پرداخت.

رشادتمند گفت: تمام تلاشمان خدمت و پیگیری امور بازنشستگان در زمینه های مختلف است.

در ادامه، هر یک از روسای کانون های بازنشستگی به بیان مطالبات بازنشستگان عزیز از جمله متناسب سازی حقوق، درمان، تورهای سیاحتی و زیارتی، حق منطقه جنگی، مطالبات معوقه و سایر مطالبات بازنشستگان کشوری پرداختند و از خدمات ارزنده مدیرعامل صندوق در این دوره کوتاه تجلیل و قدردانی کردند.