به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

رقابت رالی بازنشستگان خوزستانی از آبادان و خرمشهر تا مرز شلمچه/ حضور بازنشسته ۷۸ساله در مسابقات

مسابقه اتومبیلرانی رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری استان خوزستان در آبادان، خرمشهر و شلمچه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، به‌مناسبت سال‌روز آزادسازی خرمشهر عزیز مسابقه اتومبیلرانی رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان و خانواده ایشان، در مسیر یادمان شهدای ذوالفقاری آبادان تا یادمان شهدای شلمچه (مسیر شهدا) برگزار شد.

«آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در این رابطه گفت: در راستای تجلیل از رشادت ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و پاسداری از خون شهدا، این دوره مسابقات به جای مرکز استان در دو شهر آبادان و خرمشهر و تا نقطه صفر مرزی در شلمچه برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت خوب بازنشستگان عزیز در این مسابقه افزود: اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیز در یادمان شهدای شلمچه و در فضایی معنوی و متفاوت برگزار شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

رشادتمند، توجه صندوق بازنشستگی کشوری به همه نقاط استان و رفع مشکلات بازنشستگان و نگاه عدالت محور به این عزیزان در شهرستان های مختلف را از اولویت های صندوق استان خوزستان بر شمرد.

او تصریح کرد: صندوق بازنشستگی در دوره جدید، علاوه بر ارتقای حوزه درمان بازنشستگان، به دنبال اجرای برنامه های سلامت محور با هدف پیشگیری از بیماری های مختلف بویژه بیماری های دوره سالمندی است.

وی افزود: ورزش قطعاً می تواند بر این امر تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه برگزاری این مسابقات با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه شلمچه قطعه ای از بهشت است، از حضور پر شور بازنشستگان در این مسابقه قدردانی کرد.

«مسعود خواست خدایی» در ادامه به تبیین برنامه ها، تفاهم نامه ها و اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی صندوق برای بازنشستگان با هدف ارتقای سطح رفاهی، معیشتی، گردشگری و سلامت بازنشستگان پرداخت.

در این مراسم از مسن‌ترین بازنشسته حاضر در مسابقات رالی استان خوزستان با ۷۸ سال سن تجلیل شد.

همچنین در پایان مراسم، از نفرات برتر اول تا سوم این مسابقه با اهدای تندیس و لوح قهرمانی قدردانی شد.