با حضور 25 شرکت کننده انجام شد؛

برگزاری مسابقات رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان استان اصفهان

مسابقات رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان استان اصفهان با شرکت ۲۵بازنشسته و نقشه خوان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، «علیرضا غفراللهی» مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان در این باره گفت: این مسابقات با برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری و به همت مدیریت صندوق استان اصفهان و به منظور معرفی هرچه بیشتر خانه های امید به بازنشستگان و خانواده آنان، برگزار شد.

وی افزود: برهمین اساس، این رقابت ها از محل خانه امید اصفهان در منطقه باغ غدیر آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده به خانه امید شهرضا خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه «مسابقه رالی بازنشستگان کشوری استان اصفهان سه شنبه نهم خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اجرای شد» گفت: در این رقابت ها ۲۵ شرکت کننده به همراه نقشه خوان حضور یافتند.

غفرالهی، همچنین عنوان کرد: نخستین دوره مسابقات رالی گردشگری خانوادگی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین جامعه بازنشستگان اجرا شد.

گفتنی است، آیین اختتامیه این مسابقات در خانه امید شهرضا و با حضور مسئولین ارشد شهرستان از جمله شهردار و اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا برگزار شد. در پایان، با اهدای لوح قهرمانی و جوایزی از نفرات اول تا سوم مسابقات رالی تجلیل و از کلیه شرکت کنندگان نیز با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.