با حضور 60خودرو صورت گرفت؛

استقبال کم‌نظیر بازنشستگان کرمانی از مسابقه رالی خانوادگی

نخستین مسابقات رالی خانوادگی و گردشگری بازنشستگان کشوری استان کرمان با حضور ۶۰خودرو و ۲۰۰نفر از بازنشستگان و خانواده این عزیزان در شهر کرمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری وبه نقل ازروابط عمومی استان کرمان، در این رالی خانوادگی که به مناسبت دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر در دیار سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، بیش از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان و اعضای خانواده آن‌ها حضور داشتند.

مسیر این رالی خانوادگی از پارکینگ مجاور خانه مهر بازنشستگان کرمان آغاز و در سطح شهر کرمان ادامه یافت و در خط پایان به باغ هزار دستان در شهر ماهان رسید که در مجموع بیش از سه ساعت به طول انجامید.

«مسعود خواست خدایی» سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم اختتامیه این رویداد ورزشی، گفت: شهر کرمان به واسطه وجود سردار بزرگ جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

برگزاری مرحله پایانی مسابقات رالی با عنوان «یادواره شهید سلیمانی» به میزبانی کرمان

به گفته وی، قرار است مسابقات مرحله پایانی رالی سراسری بازنشستگان استانها با عنوان «یادواره سردار سلیمانی» به میزبانی کرمان و در اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با تولد این شهید بزرگوار برگزار شود.

خواست خدایی همچنین با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی جهت شادی و نشاط بازنشستگان افزود: این مسابقات رالی در قالب پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان‌های کشور در حال برگزاری است.

او افزود: تعداد شرکت کنندگان و استقبال بازنشستگان در کرمان کم نظیر است.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، توجه به خدمات فرهنگی و اجتماعی را حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: در این حوزه که قلب تپنده صندوق بازنشستگی کشوری است، جهت ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان، پرداخت وام ها، گردشگری و ارائه خدمات تقسیطی و تخفیفی اقدامات خوبی در حال برنامه ریزی است؛ ضمن اینکه برای استفاده و اطلاع از این خدمات، درگاه خدمات الکترونیکی صندوق در دسترس بازنشستگان است.

خواست خدایی، حضور فعال بازنشستگان در جامعه را راهی مناسب برای پیشگیری از بیماری‌ها دانست.

با افزایش مسابقات ورزشی جمعیت بیشتری امکان حضور در مسابقات را خواهند داشت

در ابتدای این مراسم، «محمد سلیمانی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان نیز با قدردانی از استقبال گسترده بازنشستگان از این رویداد مهیج ورزشی، گفت: توجه به خدمات فراگیر از اولویت‌های صندوق در استان کرمان است و استقبال بازنشستگان از این خدمات نشان از حضور فعال فرهیختگان جامعه و مشارکت ایشان در حوزه های مختلف دارد.

سلیمانی گفت: این رالی خانوادگی که با حضور ۶۰ خودرو برگزار شد، خوشبختانه مورد استقبال بازنشستگان بود؛ اما با توجه به محدودیت‌های برگزاری، امکان ثبت نام برای بسیاری از علاقمندان میسر نشد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و افزایش تعداد مسابقات، جمعیت بیشتری از بازنشستگان علاقمند می توانند در این رویداد ورزشی شرکت کنند.

در پایان این مسابقه، «مهین کیوان» به عنوان مقام اول، «محمدحسن فرحانی» موفق به کسب مقام دوم و «منصور جابری نسب» نیز مقام سوم را بدست آوردند.