در جریان سفر به استان مرکزی انجام شد؛

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی از هتل جهانگردی و آبدرمانی محلات/لزوم اجرای طرح‌های توسعه و خدمت محور در خانه‌های امید بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در سفر به استان مرکزی از مجموعه هتل جهانگردی و آبدرمانی شهرستان محلات و همچنین خانه امید محلات بازدید و در جریان کم و کیف خدمات ارائه شده به بازنشستگان قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» در سفر به استان مرکزی از خانه امید شهرستان محلات بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات ارایه شده و همچنین مشکلات خانه امید محلات قرار گرفت.

ترکی با بیان اینکه «هنوز کاربری این خانه ها دقیقاً شفاف نیست» گفت: دستور العملی پیش از این برای مدیریت و راهبری خانه های امید ابلاغ شده بود، اما این مراکز همچنان دارای مشکلات و چالش هایی هستند.

وی افزود: در بخش توسعه خانه های امید، از جمله خانه امید محلات، باید دو یا سه فعالیتِ مشخص در راستای تکمیل اهداف و عملکرد این مراکز تعریف شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بخشی از هدف گذاری ها در خانه های امید باید در راستای بهداشت، درمان و سلامت بازنشستگان باشد که به عنوان نمونه استقرار پزشک مقیم در خانه امید محلات جهت ارائه خدمات سلامت محور به عزیزان بازنشسته یکی از این خدمات است.

ترکی ادامه داد: در بحث توسعه حوزه های فرهنگی و ورزشی در خانه امید محلات نیز می توان اقدامات و برنامه هایی درنظر گرفت که بازنشستگان گرامی شهرستان محلات بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در ادامه سفر خود از مجموعه هتل جهانگردی شهرستان محلات و آبدرمانی آن نیز بازدید کرد.

ترکی در این بازدید ضمن گفت و گو با مدیران هتل از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «مسائل، مشکلات و چالش های فعالیت این مجموعه خدماتی را بررسی می کنیم» گفت: در نشست های تخصصی و متعددی که برگزار شده است، بحث توسعه مجموعه های گردشگری مثل آبدرمانی که از نیازهای اساسی و سلامت محور بازنشستگان عزیز است را برای ارائه خدمت هرچه بهتر به عزیز بازنشسته در دستور کار قرار داده ایم.