همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع)؛

مراسم جشن تکلیف فرزندان همکاران مدیریت آذربایجان شرقی برگزار شد

همزمان با میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع)، مراسم جشن تکلیف فرزندان همکاران مدیریت آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، به منظور تبریک آغاز سن تکلیف در بین فرزندان همکاران، مراسم جشن تکلیف با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت استان و خانواده همکارانی که فرزندان دختر و پسرشان به سن تکلیف رسیده بودند برگزار شد.

در این مراسم؛ «طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن تبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به ‌‌واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

وی جشن عبودیت و بندگی خداوند متعال را به فرزندان همکاران تبریک گفت و برای آنان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

درادامه حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی نیز ضمن تبریک به فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، گفت: با رسیدن به سن تکلیف بایستی تکالیف دینی را انجام داده و آموزه های مذهبی را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام رضا(ع)، خدمت به مردم و برپایی نماز جماعت را از واجبات برشمرد و افزود: جشن تکلیف راهی برای شروع تکالیف دینی و انسانی ازقبیل نماز و خدمت به مردم است.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر انجام واجبات توسط فرزندان گفت: نماز، عبادت و حجاب از واجبات اسلام است و برای رسیدن به کمال و سعادت باید به آن توجه کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از فرزندان همکاران به نام های «شهاب اشرفی» و «خاطره عزتی غریبدوستی» تجلیل شد.