در جریان سفر به استان مرکزی انجام شد؛

رایزنی با استاندار مرکزی و نمایندگان مردم اراک برای پیگیری و رفع مشکلات بازنشستگان کشوری/ بازدید دکتر ترکی از مجموعه‌های اجتماعی و اقتصادی وابسته به صندوق در استان مرکزی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان مرکزی ضمن گفتگو با «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی و «محمدحسن آصفری» و «علی اکبر کریمی» نمایندگان مردم شریف اراک در مجلس شورای اسلامی از شرکت های تابعه صندوق در استان مرکزی بازدید کرد. وی همچنین در نشستی با روسای کانون های بازنشستگان این استان پیرامون مهم ترین مطالبات بازنشستگان عزیز به گفتگو نشست.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، «نعمت الله ترکی» در این سفر در نشست با استاندار مرکزی که مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، سرپرست سازمان ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعامل صنایع لبنی اراک و مدیربازنشستگی استان مرکزی نیز حضور داشتند، مهم ترین مشکلات و چالش های صندوق بازنشستگی و شرکت های تابعه صندوق مطرح کرد.

دکتر ترکی همچنین با «محمدحسن آصفری» و «علی اکبر کریمی» نمایندگان مردم شریف اراک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات بازنشستگان از مجلس به ویژه برنامه هفتم توسعه و لزوم همکاری مجلس در این خصوص، دیدار و گفتگو کرد.

وی سپس به همراه مدیر استان و نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، از خانه امید شهر اراک بازدید و با مدیریت و بازنشستگان فعال در خانه امید گفتگو کرد. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به همراه آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس و مدیر صندوق بازنشستگی استان و مدیرعامل صنایع شیر ایران در مجموعه شرکت صنایع لبنی پگاه اراک نیز حضور یافت و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

ترکی در این بازدید، با مدیران و کارکنان این شرکت نیز در نشستی به گفتگو نشست و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این مجموعه صنعتی و گزارشی از عملکرد یکسال اخیر آن، بر لزوم اجرای طرح های توسعه با محور استفاده از پروژه های دانش بنیان و همچنین بهبود سودآوری شرکت های تابعه با برنامه ریزی کارشناسی و دقیق تاکید کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت ولادت با سعادت امام هشتم حضرت رضا(ع) با حضور در منزل شهیدان «رضا رمضانی» و «محمود جلالی مشایخی» با خانواده های ایشان که تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان مرکزی هستند، دیدار و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل کرد.

وی همچنین در نشستی با روسای کانون های بازنشستگان این استان پیرامون مهم ترین مطالبات بازنشستگان عزیز از جمله همسان سازی حقوق، بیمه تکمیلی درمان، استفاده از ظرفیت و رفاهیات دستگاه های اجرایی، لزوم تکریم بازنشستگان و استفاده از دانش و تجربه این عزیزان و رسیدگی به وضعیت سفرهای بازنشستگی به گفتگو نشست.