به منظور بررسی مسائل بازنشستگان انجام شد؛

نشست هم‌اندیشی مدیر و روسای کانون‌های بازنشستگی استان کرمانشاه با مدیرکل حوزه استاندار

نشست هم‌اندیشی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه با مدیریت صندوق بازنشستگی و برخی از روسای کانون های بازنشستگان استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، «کاظم نجفی‌نیا» مدیر صندوق بازنشستگی استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری و مدیریت استان گفت: به دنبال برگزاری هرچه باشکوه تر پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان و مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان هستیم تا هم به سلامت جسمی عزیزان بازنشسته کمک کنیم و هم در جهت تکریم و بزرگداشت این عزیزان گام برداریم.

در این نشست «مهدی محمدی» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار نیز تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به بازنشستگان داشته باشیم، چراکه این عزیزان بیشترین عمر خود را صرف خدمت به جامعه کرده اند.

وی افزود: این عزیزان سرشار از تجربه های ارزشمند هستند که از این تجربه ها باید مسئولین دستگاه های اجرایی به شکل مناسب و مطلوبی استفاده کنند.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار همچنین از پیگیری مجموعه استانداری بابت تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.