به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد؛

همایش تپه‌پیمایی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه

به همت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه امامت و ولایت، همایش تپه‌پیمایی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه دیروز (چهارشنبه ۱۷خردادماه) برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، برنامه تپه پیمایی بازنشستگان کشوری در جنوب شهر کرمانشاه روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از بازنشستگان برگزار شد.

«کاظم نجفی نیا» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این همایش به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و دهه امامت و ولایت و با هدف ایجاد نشاط و انبساط خاطر بازنشستگان تحت پوشش، برگزار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه از بازنشستگان عزیز دعوت کرد که در جشنواره های ورزشی صندوق شرکت کنند؛ چراکه ورزش ضامن سلامتی همه انسان ها به ویژه عزیزانی است که در سن بزرگسالی قرار دارند.

وی با قدردانی از روسای کانون های بازنشستگی که همواره پشتیبان صندوق بازنشستگی بوده و هستند، گفت: در جریان این برنامه تپه پیمایی، به قید قرعه به ۳۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.